NO SE EL QUE SENTO
Hola bones, primer de tot moltes gracies per estar sempre responent.
Fa uns dies vaig reflexionant si he sentit algo de veritat per algú o no pero la cosa esta amb que jo no se que es sent quan estas enamorat/a d'algú, diuen que notes papallones a la panxa pero quina sensacio es aquesta sempre em faig la mateixa pregunta i no trobo cap resposta si em poguesiu ajudar estaria agraïda.
Gracies
Laura Centellas

Hola!
Doncs primer de tot, és una manera poètica d'explicar que una persona et provoca nervis, vergonya i t'altera! Hi ha persones que ho experimenten amb papallones a la panxa, d'altres que ho notes amb cremor a les galtes i d'altres que tenen ganes d'escapar-se i marxar corrents. I també hi ha persones (i adolescents) que no es reconeixen en cap d'aquestes sensacions o que no s'han enamorat. I també està bé.
El que et volem preguntar és: tu sents que hi ha alguna persona que t'hagi despertat atracció?
Ja ens ho explicaràs i així podem observar si realment no t'has enamorat o si ho has sentit d'una altra manera ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas