Problema gran: ex, tca, enamorada … PART 2
Ja sé que és egoista però es q en els moments en els que ella està bé sempre ens donem la ma, o em mira la boca o fa gestos q feiem auan estàvem juntes… I clar doncs sembla que igual queda algo… Aleshores jo tinc esperança en que quan estigui be tornarem a ser novixs. Clar, i si no es posa mai be? I si marxa d’aquí? I si…? No sé que fer… Vosaltres penseu que ella en el fons sent algo? Penseu que deuria seguir sent el seu pilar? Que opineu? Sona egoista pero això a ella no li faré saber l’únic que faig es ser-hi quan ho necesita i donar-li el seu espai quan cal…
Laura Centellas

Hola!
Ostres... mantenir una relació amb una persona amb TCA pot arribar a ser molt complicat i dolorós. Ara mateix ella no pot assumir la cura i l'atenció cap a una altra persona. Toca que posi tot el focus en ella per recuperar la seva vida, les seves motivacions, la seva energia i la seva vitalitat. Necessita saber què li agrada, què vol a la vida i què està sentint. El TCA és quelcom molt complex i generalment implica molt temps d'introspecció i mirada interna per reconèixer les emocions i com afrontar-les.
I tenint en compte tot això, és complicat dir-te si sent alguna cosa per tu o no... Nosaltres no ho podem saber i el que et podem dir és que busquis allò que et fa estar bé. Que busquis aquelles persones que et fan sentir a gust, estimada i valorada. A vegades volem apostar molt fort per una relació, però l'altra persona no està tan disposada o no té aquesta prioritat... i fa molt mal. Busca la manera de protegir-te i assegurar-te d'estar bé.
Una abraçada!
La Laura Centellas