ET NECESITO!
Tinc 14 anys i encara no me ha baixat la regla, estic molt nerviosa! Tambe estic una mic prima peso 40 kg y nose si es culpa de aixó... soc diabetica y no engreixo ni a la de tres,, siusplau ayuda'm siusplau!
Elena Crespi

Hola Sweetestgril! com estàs?
Doncs no et preocupis perquè és molt normal amb 14 anys no tenir la regla. Potser algunes amigues ja la tenen i tu encara no però tothom sol tenir el seu moment.
Saps a quina edat li va venir a la teva mare? de vegades és un bon referent per saber, més o menys, quan ens vindrà a nosaltres.
I no et posis nerviosa perquè això no farà que vingui abans però potser si després... els nervis, de vegades, ens colapsen i frenen la regla.
També et recomano que puguis anar al ginecòleg perquè et faci una exploració. Potser ell o ell apodrà valorar el nivell de maduració en el que et trobes i donar-te una idea aproximada.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - FBK: elenacrespipsico