No sé com ser sincera
Hola, tinc novio i ja portem mes d'un any i mig junts, i per tant ha arribat un punt en que me l'estimo moltissim, però els ultims 3 mesos estem tenint constantment discussions i rallades i tot i que ho parlem, tinc la sensació de que mai ho solucionem del tot. Quan ho parlem tornem a estar igual de bé que abans d'enfadar-nos, pero hi ha com una cosa que segueix encara sense encaixar. A més, quan estem junts estem super be i mai ens enfadem, pero quan estem distanciats perque estem ocupats o pel que sigui, no entenc per què pero el meu novio sempre es ralla i aqui és quan comença la discusió (perquè sempre les comença ell) i sempre és pel mateix tema, perquè vol que li dediqui més temps a ell, però es que ja el veig cada dia per les tardes i tots els divendres em quedo a dormir a se casa i tot i aixi, quan quedo amb els amics o amb la familia es queixa tot el rato perquè vaig amb altre gent. No ho entenc, i més d'un cop vull parlar més enserio amb ell perquè considero que això es un comportament una mica tòxic ja que em vol només per a ell, però em costa molt ser directa i dir les coses tal qual les penso. Quan penso el que li vull dir ho tinc tot clar, però quan el tinc al davant em costa molt dir-li les coses i li dic tot amb molt més tacte i al final no acabo transmitint el missatge que vull donar. M'esta esgotant molt estar aixi constantment i no se si sería millor deixar-ho pel be dels dos... Que hauria de fer? Teniu algún cosell per ser mes sincera?
Merci!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per compartir com et sents. Segurament és un tema que no té a veure amb la sinceritat sinó amb la por a la seva reacció. No tens ganes que ell s'enfadi o que s'ho agafi malament i intentes buscar les paraules i les explicacions que siguin menys agressives o doloroses per ell. De manera que al final potser acabes no sent del tot directa i esperant que ho entengui de manera subtil...
Tens tot el dret a estar amb les teves amigues, tens tot el dret a escollir fer altres coses a part de veure'l, tens tot el dret a estar un dia a casa amb la teva família... I si ell no respecta aquests espais... Doncs potser hauràs de plantejar altres opcions.
Una parella ha de ser nutritiva, ens ha de fer sentir bé i sentir-nos a casa. Si tenim por de la seva reacció, de si s'enfadarà, de si li sabrà greu... i deixem de fer allò que volem, potser no és una parella per nosaltres.
Esperem haver-te ajudat una mica,
Una abraçada!
La Laura Centellas