super confosa
Estic super confosa i porto un munt d temps així, jo sempre he estat amb nois i tal, però fa un temps vaig conèixer a un amic que ens portem molt bé i tal i un dia em va presentar a la seva millor amiga que ps es bollera masculina i jo em vaig ficsar un munt amb ella i al arribar un punt que estava molt obssesionada i un dia dons vam començar a parlar i tal i jo com que sentia algo mes per ella i bno ara ja no parlem i tal però desde aquell dia sempre em fixo amb noies pel carrer sobretot així com masculines i estic super confosa perq esqe en veritat me atreuen les noies però és com que no ho vull acceptar, nose si sóc hetero bi lesbiana no ho sé però em costa acceptar-ho, se que la meva família si li digués que sóc lesbiana m'acceptaria, però és com q nose em fa molta cosa i a part el meu entorn de amistats es molt homòfob, sempre que veuen un gey O una lesbiana solten el típic comentari de "vaya maricon" O "me encanten l'as chicas con Rabó" O "vaya marimacho" com en burlantse, jo sempre que fan un comentari així els hi dic algo com e contra del que estan dient però bua nose em crea moltíssima inseguretat i sobretot me estresaa molt el tema de no saber que sóc i se que lo millor és anar fluint i tal i poc a poc e donaré conte però esq necessito saber-ho, Porto un munt de temps així i això m'estressa un munt.
moltes gràcies per la feina que feu, sou increïbles🫶🏽
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que tinguis un entorn d'amistats que no respecte a les persones i els drets humans... això pot afectar a les teves vivències i sentiments, però recorda que ets lliure d'enamorar-te i estimar a qui tu vulguis.
Pensa que és molt habitual sentir dubtes sobre l'orientació sexual, especialment a l'adolescència. Tingues present que l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió.
No et pressionis, les presses per posar una etiqueta no t'ajudaran a deixar que els teus sentiments flueixin de forma natural. Dona't temps per anar veient què passa, què sents i què vols. Tu mateixa aniràs descobrint el què sents i quina és la teva orientació sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas