Petita
Bona nit.
Ahir va ser ma primera vegada que vaig mantenir relacions sexuals amb un nen. Ell va a la meva classe i el cas es que la tenia molt petita i sense pel i tampoc m'entrava. Ell es pensava que jo disfrutava, pero en realitat no sentia res, bueno si, una mica d'engunia perque la tenia molt llisa.
Creieu que li he de dir d'esperar a que creixem? Ell es molt intensiu i ho vol fer a tot arreu i al cole.
Laura Centellas

Hola,
No sabem quina edat tens però tinguis l'edat que tinguis, si tu no et vas sentir còmode, el millor seria que li ho poguessis dir.
D'aktra banda, ell pot ser tot l'intens que senti, això no significa que tu vulguis, puguis o consideris que és adequat o no tenir relacions sexuals a tot arreu i menys a l'escola. Si no pot contenir-se, potser estaria bé que ho poguessis comentar amb la teva tutora, amb alguna mestre amb qui sentis confiança o amb la llevadora de salut i escola, per a que puguin parlar amb ell o per a que valorir com han d'intervenir-hi.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas