Primer cop
Hola! fa poc vaig mantenir relacions per primer cop (amb protecció), no em va fer gens de mal, però després vaig veure que havia sangrat moltíssim, suposo que és perquè s'ha trencat l'himen, però no ho se. I d'aquí poc vaig al ginecòleg per primer cop perquè tinc una regla molt dolorosa, però em fa por que em pregunten si sóc verge amb la meva mare davant, perquè encara que digui que si, es pot veure que no, ja que a una amiga meva li va passar.
Laura Centellas

Hola,
És fantàstic que tinguis aquesta visita amb la ginecòloga. És possible que el sagnat sigués de l'himen (a vegades si el tenim intacte pot sagnar, ni a tothom li sagna, ni tothom en té, ni tothom el té igual).
No sabem quina edat tens però potser, si la teva mare no t'ho proposa abans, podries plantejar-li que t'agradaria entrar sola a la consulta.
Si no és el cas i no pots o no et sents amb cor de demanar-li que vols entrar sola a la consulta, podries plantejar-te anar a la tarda jove del CAP de la teva zona, a l'ASIR o al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat, on podran atendre't de forma confidencial i podràs explicar el que et va passara questa primera vegada i aquest sagnat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas