Nois i noies
Hola!
Soc una noia que em considero bisexual. Pero ambdos sexes no m’atrauen de la matixa manera. a les noies me les estime románticament i també sexualment. Puc enamorar me i tenir relaciones sdxuals. Pero mhe adonat que els nois em poden atraure i gaudeixo del sexe però no m enamoro, la seva persona no m atrau, es a dir els nois no m’agraden. Només volia preguntar si això te alguna explicació o es simplement la meva sexualitat.
L’altra cosa es que per exemple homes mes grans del meu voltant si que matrauen pel seu intelecte fins i tot a vegades me pense que estic enamorada d ells (per exemple un professor wue tinc smb el que vaig follar). Però això no em passa amb xiquets de la meua edat.
No se si senten gaire però volia compartir i preguntar.
Gracies!!!!
Laura Centellas

Hola,
Doncs pel que sembla estàs en ple descobriment de la teva orientació sexual. És habitual tenir dubtes, fer-se preguntes i plantejar-se què ens agrada, què ens atrau, de qui ens enamorem, etc.
Et diríem que no et pressionessis i et donessis el temps que necessitis per saber de qui t'enamores, amb qui t'agrada mantenir relacions sexuals, qui t'atrau sexualment o intel·lectualment, etc. perquè puguis estimar, mantenir relacions sexuals o compartir una relació afectiva amb qui tu vulguis.
Pel que fa a l'atracció d'homes més grans que tu, com per exemple professors, sovint és perquè sentim una gran admiració, que ens creen atracció i, per la qual cosa podem tenir dubtes sobre els nostres sentiments.
No sabem quina edat tens, suposem que ets ja major d'edat, però si no és el cas, mantenir relacions sexuals amb un professor és considerat un abús.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas