primera vegada
Holaa, bones ahir vaig tenir relacions sexuals amb el meu chicot per primera vegada, quan ho vam fer em va començar a picar la vagina, estic molt nerviosa i nose perquè es.
es normal?
Laura Centellas

Hola,
Amb la informació que ens dones no podem saber amb exactitud el que pot estar passant. et deixem algunes possibles situacions per a que valoris i puguis anar descartant:
- Al·lèrgia al làtex (prova amb preservatius sense làtex).
- Irritació (que la llevadora o la gine de la tarda jove puguin fer una valoració de la zona per detectar o indicar algun tipus de tractament en el cas que sigui necessari)
- Ferideta (igual que el punt anterior)
- Infecció per falta d'higiene (igual que el punt anterior i que la teva parella i tu us renteu les mans abans de tenir relacions sexuals)
Entre d'altres opcions.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas