IMPORTANT; SEXE ARGENTÍ
Hola, tinc un dubte, porto un temps mantenint relacions sexuals amb un noi de dudosa procedencia, quan eyacula s'agafa el pito i sembla com que es retorça de dolor i fa sorolls que no semblan de plaer, el sexe es placenter però sense protecció, teniu alguna pista de que pugui ser? O si em perjudica a mi en alguna cosa? Gracies.
Laura Centellas

Hola,
No sabem què significa de "dudosa procedència" però signifiqui el que signifiqui, has pogut preguntar-li si sent dolor? Si li agrada? Per què fa aquest moviment com de dolor? Potser sent algun tipus de malestar o potser és la seva forma d'expressar plaer...
Pel que fa a tenir relacions sexuals sense preservatiu, evidentment que et pot perjudicar, podrieu contagiar-vos d'alguna ITS (prenguis o no anticoncepció hormonal) o que quedessis embarassada (si no prens anticoncepció hormonal).
Si us torneu a trobar porta preservatiu i no tingueu relacions sexuals amb penetració sense preservatiu a partir d'ara.
Com estem parlant amb tu, ens dirigim a tu, també estaria bé que poguessis acudir al CAP o a l'ASIR de la teva zona i que la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove puguin atendre't i valorar si et fan proves d'ITS o d'embaràs si és que hi ha risc. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas