No entra
Fa poc que he començat a tenir les meves primeres relacions sexuals. No és el primer cop que he tingut dificultats per penetrar, i no sé quins són els motius. Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
No podem donar una resposta massa acurada ja que només sabem que ets no binari però no sabem si ets una persona amb penis o amb vulva. I les dificultats per la penetració poden aparèixer tant en les persones amb penis com amb les persones amb vulva.
Amb les persones amb vulva pot aparèixer dolor, coissor, contracció de la musculatura del sòl pèlvic, etc...
Amb les persones amb penis pot aparèxier dolor, dificultats per a l'erecció (per a aconseguir-la o per a mantenir-la), dificultats amb l'ejaculació, etc...
Si ens dones més informació sobre la dificultat amb la que et trobes intentem donar-te unaresposta més concreta i personalitzada al teu cas en concret.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas