Relacio amb el pare
No sé ni per on començar, estic mentalment bastant malament. Des de petita, he sigut emocionalment intensa i m'ha portat problemes a l'hora de relacionar-me amb la gent, la família, controlar la meva manera de ser, el meu pare, una persona amb molt caràcter bastant violent tant físicament com verbalment, les disputes amb ell van començar quan jo tenia uns 6 anys o així, em renyava per, tot i això, em va començar a causar més problemes, ja que jo patia molt i ho passava molt malament, amb el començament de l'ESO a un altre col·legit, va ser un canvi d'amics i situació, vaig pensar que tot seria millor, però va empitjorar, es posava molt més cridaner, més bufetades i jo em sentia molt malament, passava molta mala estona, ara, fa uns mesos, quan ja soc acabant 4 de l'ESO, em van diagnosticar TDAH i fa un temps vaig començar amb la medicació per al TDAH, ell s'ho va prendre com si fos malament i sembla no agradar-li que es parli a casa o on sigui del que passa, ell diu que no és per a tant i m'he inventat els símptomes. Les discussions són cada dia, cada dia em crida per alguna cosa, els seus comentaris, la seva violència tant física com verbal em provoca atacs cada dia i ja no sé com fer per no passar-ho tan malament, de veritat es molt doloros emocionalment veure com el teu pare et tracta de manera tan miserable
Laura Centellas

Hola!
Ens sap molt greu que estiguis vivint aquesta situació a casa teva. Ningú mereix que la tractin així...Totes les persones mereixem acceptació i amor incondicional.
Hi ha algú a casa teva que et pugui protegir? Hi ha algú amb qui et puguis desfogar, que et pugui defensar i que t'ajudi?
Quan estem vivint situacions de maltractament i de violència, és molt important trobar aquestes persones de suport. Persones que ens recorden que som importants i valuoses.
Potser podries demanar ajudar professional, exposant que el diagnòstic t'ha ajudat a entendre algunes coses però que necessites poder-ho treballar per acceptar-ho i trobar noves estratègies.
I amb el teu pare... intenta evitar el conflicte. Discutir amb ell no t'ha portat cap solució ni cap entesa, oi? Doncs busca el teu benestar, busca la manera d'estar tranquil·la i trobar estones de felicitat i plaer.
Nosaltres seguim aquí...
Una abraçada!
La Laura Centellas