Parlar amb ell
Hola, que tal?
Hi ha un noi que te un o dos anys més que jo, i també, es amic del meu pare. Son amics perquè es van conèixer per un hobbie que tenen i ens tenim els dos agregats a Instagram per que també comparteixo el seu hobbie però no se tant com ell. El hobbie són els cotxes. A vegades, quan pujo una foto del meu cotxe a les històries de Instagram em dona like, i no se si ho fa per només el cotxe O perquè. M'agradaria parlar amb ell però tampoc sé que dirli. Em fa vergonya que li pugui pasar captura de pantalla al seus amics per enriures.
Hi si li escrigués tampoc sabria de que parlar amb ell ja que no se molt del tema dels cotxes i directament parlar de nosaltres em fa cosa perquè no se que és el que pensa de mi. Si volgués parlar amb mi ja ho hagués fet?
Laura Centellas

Hola!
Ai la vergonya! A vegades ens ho fa passar malament, oi?
En primer lloc, ens hem d'assegurar que hi ha un respecte mutu i que cap dels dos té ganes d'enriure-se'n de ningú.
Assegurat aquest punt, si et ve de gust contestar-li alguna història o començar una conversa, endavant! No tots en sabem de tot i és molt habitual que demanem als altres que ens expliquin coses! Així que si vols pots parlar-li del que saps i demanar-li alguns dubtes, a veure com reacciona... d'aquesta manera també podràs veure si l'interès és mutu!
Prova-ho i segons la seva resposta, ja sabràs si l'únic que teniu en comú son els cotxes o si hi ha algun altre interès... ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas