Sexe al cole
Hola. El dijous passsat, amb el meu novio que tambe fa 6e de primaria al meu cole, vam anar al lavavo i varem follar pero ell em va tacar la roba de liquit transparent pero ara no s'enva. Jo tambe vaig treure liquids i vail mullar el lavabo. Quan vam acabar vam netejar tot el que habiem deixat anar pero no se si passara algo.
Les meves amigues diuen que es massa aviat per follar, pero elles no entenen el que se sent quan m'ho fan.
Gracies
Laura Centellas

Hola,
Si hi ha penetració sense preservatiu i hi ha ejaculació dins la vagina o a la zona de l'entrada de la vagina, hi ha risc d'embaràs.
Si no vas prendre la píndola de l'endemà, et recomanem que, que vagis al CAP o a l'ASIR de la teva zona i que la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove puguin atendre't. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
No entrarem a valorar si és massa aviat o no... el que ens agradaria transmetre't és que a part de les sensacions agradables que puguis sentir quan tens relacions amb la teva parella, és important que tingueu clar que compartir la sexualitat implica responsabilitats.
I una de les responsabilitats més grans amb la que ens hem de comprometre és amb la salut i amb cuidar-nos. Utilitzeu preservatiu sempre que els vostres genitals estiguin en contacte. I si no hi ha preservatiu, jugueu a altres coses però que no hi hagi penetració.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas