Masturbaió anal
Hola,
La meva qüestió és que ara que ve la setmana santa i em quedare a casa sol una estona, m'agradaria experimentar amb el tema anal i el punt G. La veritat es que no se com començar, no se si h de començar posant-me un dit, i despres posar-me més dits i quan m'he de posar una joguina sexual o un dildo que m'he comprat que es una mica gran. Tampoc se quin lubricant he de fer servir si n'he de fer servir molt o poc. Tanmateix no se quan de temps ha de passar per posar-me el dit a l'anus, etc.
Agrairia si em poguessiu donar alguns consells sobre com experimentar amb l'anus i que no em faci mal i que pogui gaudir i disfrutar del proces.
Gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
El primer de tot, et recomanem que t'informis bé sobre el sexe anal, et deixem un artícle de l'Elena Crespi on parla de penetració anal:
;
En segon lloc, no tinguis pressa i ves jugant amb l'anus, acaronant, aconstumant-lo al tacte, a la caricia, sense intentar introduïr res. Explora sense pressa.
Pel que fa al lubricant que ens consultes: l'anus pertany a l'esfínter anal i per tant no lubrica de forma natural, necessitaràs MOLT lubricant de base aquosa o de base de silicona, el que t'encaixi millor. També has de tenir en compte, si explores el sexe anal amb d'altres persones, que per a jugar a la penetració anal és important utilitzar el preservatiu per evitar Infeccions de Transmissió Sexual.
I, per ultim, no totes les joguines sexuals són adequades pel sexe anal. Per això és improtant comprar-les a llocs especialitzats, per a que us expliquin bé per a què serveix cadascuna d'elles i si són segures per a les practiques per a les que volem utilitzar-les.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas