Si us plau es molt ràpidi important!
Hoola, hi ha un noi que mig m'agrada, som del mateix poble i anem al mateix insti però diferents cursos, mai hem parlat però sempre que estem en els passadissos ell em mira molt i jo a ell també, li vaig enviar una solicitut a facebook i ensegida em va aceptar, ell sempre intenta acostar-se a mi(o almenys això penso jo) per exemple, l'altre dia em vaig posar a plorar per una cosa i estava jo sola, no hi havia ningú de la meva classe i ell estava allà i quan vaig anar a fora a prendre l'aire ell es va apropar tant que gairebé ens topem o quan jo anava amb uns amics a l'insti i el vaig veure i quan ell ens va veure va deixar cap en devant al grup amb el qual estava i anava més lent caminant, anava tant lent que fins i tot ens vam possar a la mateixa alçada... que puc fer? estic veient que el curs terminara i no a passat res a part de les miradetes ... PD: els meus amics diuen que passa alguna cosa entre nosaltres jo també ho penso però de vegades no perquè si passés alguna cosa ell també podria haver fet un pas i parlar pel face o en persona, no? PD2: l'únic problema que hi ha és que no m'agrada amb les companyies que va...
Moltes gràcies!! :D
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és igual qui faci el aps primer, el tema és que us esteu donant senyals, no? doncs mira a veure què volen dir aquestes senyals i apropa't tu i fes aquest primer pas si en tens ganes! Pel tema de les companyies, jo no corraria, ara de moment encara no heu ni parlat! Us heu de conèixer i veure si realment us enteneu! L'has de conèixer bé! Els seus amics no t'han pas d'agradar, evidentment que els has d'acceptar, però és ell a qui has de conèixer i agradar si és una bona companyia! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat