M'HAN DECEPCIONAT:((
Hola, mireu es una història molt llarga, per tant la resumiré. Tot va començar un divendres, un noi de la class em va dir pel Face que li molo i em va demanar per surtir, jo no li vaig dir res fins al dilluns. A mi també m'agradava, així que li vaig dir sí. I vam començar a surtir, durant una setmana i algo. I un dia em va anunciar que al principi era un amic seu el qui me va demanar per surtir des del seu Face i que millor que el deixessim. Jo estava molt però que molt enfadada amb ell... Duran uns dies no li vaig parlar i vaig passar d'ell. Però sabia que encara l'estimava.
Llavors, un dia li vaig dir que encara em molava i que no sabia què fer. Ell em va dir que no vol relació seria, si no que lio. Jo vaig acceptar, esperant a que de lio lo nostre passés a relació seria. Però no va ser així. Vam estar durant 2 o 3 dies de lio i me va dir que ho deixessim. I pos jo vaig acceptar perquè no sabia què dir-li. Els últims dies ell ha començat a parlar-me d'una manera molt borde, i això em fa sentir molt malament perquè m'agrada. Una amiga meva ha parlat amb ell i ell li ha dit que tot lo que ha passat era una aposta, es tractava d'una broma amb els seus amics.
Ara estic molt confusa. L'estimo i l'odio alhora...! No sé què fer. Ell m'ha fet mal però jo m'he enamorat... De veritat que necessito la teva ajuda...Si us plau, què puc fer?
PD.I els dos tenim 14 anys
PD2.El que més me fa enfadar es que ell va dient coses de mi que no son verdaderes als seus amics, i els seus amics van dient coses que jo no he dit mai sobre ell...Ell mateix m'ha dit que els seus amics li han dit que tot el rato pregunto per si te novia i tal, pero no es cert...Ja no sé què fer...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Anem a pams! Entenc que estiguis enfadada perquè epr una part ell no s'ha comportat adequadament amb el tema de l'aposta. D'altra banda, observa també que tu vas optar a tenir només lio quan els teus sentiments et deien una altra cosa, i per tant d'això vull que en treguis un aprenentatge: quan amb alguna persona no comparteixis que voleu el mateix més val no enredar-se a veure què passa!!! Més val assumir el que hi ha i si més endavant sorgeix alguna cosa doncs bé, però començar algu sense pactar que es vol el mateix, en l'amor no sol donar bon resultat. Si estàs enamorada però ara no t'està tractant bé, jo et diría que deixis que el temps s'emporti l'enamorament!! Fés coses diferents al dia a dia epr distreure't i pensar en tu i en la teva vida! distanciat d'ell per anar pensant en tu i en el que tu necessites per estar bé! Si ell diu coses, doncs digua-li que estàs cansada i que ja que t'ha fet mal que com a molt arat deixi tranquil.la!! I no els hi prestis massa atenció! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat