Penetració
Sóc una noia de 17 anys, el problema és que quan estic amb el meu nòvio i em toca la vulva m'agrada i això, però no sé si m'arriba a excitar. No es que anem directament a això, passem per altres coses, petons, carícies... Però quan intentem fer la penetració, no m'entra. La cosa és que un dit si que m'hi cap, però dos ja no en sé posar...
Em podríeu ajudar?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Quan introdueixes un dit, et fa mal? Sents molèsties? Has intentat fer-ho tu? Si no és així, estaria bé que busquessis un moment de tranquil·litat, sense possibles interrupcions per explorar el teu cos, els teus genitals... pots provar d'introduir un dit dins de la teva vagina, sense dolor, ni molèsties. Si pots fer-ho sense dificultats, pots provar d'introduir un segon dit. Si ho vols, pots ajudar-te amb algun lubricant.
Pensa que a vegades la penetració no pot produir-se perquè els mateixos nervis de les primeres vegades fan que el nostre cos es tensi i els nostres genitals també. Això pot provocar que la lubricació disminueixi i que la penetració sigui difícil o dolorosa.
Si la dificultat persisteix, et recomanem consultar amb la ginecòloga i també amb una fisioterapeuta de sòl pelvià per revisar que tot estigui correctament i determinar si hi ha alguna causa física que estigui impossibilitat la penetració.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas