ITS
Hola, bona tarda, gràcies per ajudar tant.
Tinc un dubte i és que el meu nòvio i jo volem provar coses noves.
Si jo li xupo el penis a ell puc transmetre ITS? Ell ha estat amb una altra noia però ho va fer amb preservatiu.
La veritat m'angoixa aquest dubte.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Sí, amb el sexe oral podem transmetre i contagiar-nos d'algunes ITS. De fet, sempre que hi hagi un contacte entre la sang, el semen o el fluix vaginal es pot contraure o transmetre una infecció de transmissió sexual. El líquid que desprèn el penis abans de l'ejaculació també conté espermatozoides i també pot ser un mitjà pel qual es transmetin infeccions.
Per tant, el més correcte per a cuidar-vos, seria que utilitzessiu un mètode de barrera per al sexe oral, presevatiu per a penis per al seu penis i barrera de làtex per si és ell qui et practica sexe oral a tu.
Les barreres de làtex es poden comprar directament o les podem fer amb un mateix preservatiu per a penis.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas