...
fa temps que m'agrada un noi i no soc capaç de dirli... ahir unes amigues em van dir que li digues pero no soc capas.... anem a la mateixa classe i es seu darrerre meu i noto que cuan parlo amb ell soc diferent.. i cuan ell parla amb mi tmb.. em tracta diferent nose... ja e arribat al limit de que a vegades em tallo... que faig? li dic?
SOBRETOT QUE NO SURTI EL NOM
InterPersonal

Hola Directioner-love! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et pugui ver vergonya aquesta situaicó. És molt natural sentir cert grau de vergonya, però si en tens ganes, aquí estem per a esforçar-nos a superar les nostres pors i vergonyes i afrontar-nos a aconseguir el que volem!! Així que pensa si en tens ganes tu de dir-li, independentment de què et diguin les teves amigues, i si creus que ja ha arribat el moment de dir-li, doncs aprofita la teva part de valentia (que tots en tenim) i endavant, li dius el que sents!! Si creus que necessites una mica més de temps, doncs dóna't el temps, però que no sigui la vergonya o la por l'obstacle. Si en tens ganes, endavant! Decideix tu! Eli Aulet www.interpersonal.cat