Autocontrol
Holaaaa, gràcies per la vostra feina. Us explico el cas. He conegut una noia i ens hem liat varies vegades però no se per que alguna d’aquestes he acabat ejaculan. Em preocupa per que en teoria per liarnos no hauria de passar. Que puc fer? Quan tinguem relacions em passarà el mateix i de seguida ejacularé? Graciessss
Laura Centellas

Hola,
No podem saber si quan tinguis relacions sexuals també ejacularàs igual que ara, el que podem dir-te és que sí que és normal que t'hagi passat el que t'ha passat!
És senyal que la noia t'atrau i t'agrada i que quan us lieu t'excites tant que inclús el teu cos respòn!
Ja es veurà si quan tingueu relacions també et passarà, i si passa, ja veureu quines estratègies pots utilitzar! Per començar podries intentar conèixer com funciona el teu cos, quines senyals mostra el teu cos quan es va excitant, i això ho pots practicar amb la masturbació individual. Masturba't de forma mooolt lenta i estigues atent a les senyals que el teu cos va mostrant, temperatura, tensió, etc... i detecta el punt de no retorn. El punt de no retorn és aquell punt que si l'has atravessat i deixes d'estimular-te ejacularàs encara que deixis de tocar-te però que si just detectes el punt abans del punt de no retorn pots frenar l'estimulació cap al teu penis i frenar així l'ejaculació.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas