Un noiet de 19
Hola, avui m'he liat amb un noi de 19, jo tinc 13, m'ha agradat molt, ell volia fer algo mes, pero ha sigut super respectuos i m'ha preguntat varies vegades si jo volia, jo al principi li he dit que no se, pero jo realment no volia, al final nomes ens hem acabat liant, peroo, es normal que no vulgui res mes? I... A mes, ell es el meu millor amic, desde fa poc temps pero ho es.
Laura Centellas

Hola,
Sí, és normal, si has sentit que no volies, doncs no volies, ho has dit, i ell ho ha respectat, com ha de fer. Dona't temps, potser encara no vols donar aquest pas i no passa res. Tens 13 anys.
Ell té 19 anys, encara que sigui súper respectuós i sigueu súper amics com dius, no deixa de tenir 6 anys més que tu. Segons la llei podria ser considerat abús sexual, ja que per la diferència d'edat es podria interpretar que pots sentir certa pressió per a complir els seus desitjos. De fet, et sents extranya per haver dir que "no volies" quan és el que senties.
Tu estàs a l'ESO, ell ha acabat batxillrat o està estudiant un cicle superior o està a la universitat. No esteu en el mateix moment vital i encara que de moment no t'ho sembli, podría haver-hi certa manipulació...
T'enviem una abraçada enorme!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas