Cruissing
El otro día fue mi primera vez q hice cruissing la verdad q nose ni como surgió ya que a mi nunca me ha atraído ningún hombre y el del cruissing tampoco entonces ns si fue morbo si me gustan los hombres ns. Después es una experiencia q no la quiero volver a repetir me gustaría eliminarlo de mi cabeza
Laura Centellas

Hola,
No sabem quina edat tens però el cruising pot arribar a ser molt perillós tinguem l'edat que tinguem. Entenem que vas tenir una molt mala experiència i t'animem a que puguis iniciar un procés de psicoteràpia amb un psicòleg expert en homes que tenen sexe amb altres homes (al marge de la seva orientació sexual si és que encara no la sentim definida).
Et deixem el contacte de Gabriel J. Martin
;
I sinó pots acudir al Centre LGTBIQ+ de Barcelona
aquí podran orientar-te, també per cuifdar-te, no sabem com van ser aquestes trobades sexuals però hi ha força risc d'ITS en aquest tipus de pràctiques.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas