I ara què?
Hola! Primer de tot agrairvos tot el que feu.
La meva consulta pot resultar una tonteria perque tinc 17 anys i son coses qhe no haurien d atavalarme com ho fan, encara aixi em produeixen intranquilitat.
Resumint el cas es que he entrat nova a un equip d’atletisme. Al principi vaig fer una amiga i ens vam portar prou be juntament amb una altra noia. Diguem li Mònica. Doncs el cas es que jo em vaig fixar en un noi de l equip des del principi i poc després em vaig enterar que a la Mònica li agradava, però ja era massa tard perquè jo sentia algo per ell, per molt petit que fos.
La Mònica va enterar se que aquest noi i jo parlàvem de tant en tant per Instagram, i juntament amb la rabia que li produïa que fos mes ràpida que ella en l atletisme, va començar a odiarme.
Aquest noi i jo hem començat a quedar i l altre dia vam tindre relacions. Ho portem en secret per ella.
La qüestió es, hauríem de portar ho en decret? O serà pitjor quan s enteri que ho hem estat ocultant?
Es poc ètic el que he fet? Aquesta noia m’ha estat fent la vida impossible al club i ni tan sols ho sap tot…
Gracies
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Doncs ens sap molt greu que estiguis vivint això...
La gelosia pot ser una gran font de conflicte entre persones i a vegades ens pot complicar molt la vida. Si ens centrem en els fets que expliques, aquest noi no és propietat de ningú (ni mai ho serà), per tant, ell pot decidir amb qui vol estar. De la mateixa manera que tu pots decidir lliurement amb qui vols estar. Tots dos us heu agradat i està funcionant, endavant!
En aquest cas és ella qui s'ha de treballar el malestar que sent arrel del desamor i de no sentir-se corresposta (que pot arribar a ser molt dolorós), però no hauria de condicionar les vostres accions.
Ara bé, tenint en compte la situació que ens has explicat. Tens algú amb qui puguis confiar dins el club? Pots parlar-ne amb alguna persona per tal que us ajudi a reduir la tensió?
Potser en algun moment hauràs de buscar ajuda d'alguna persona adulta per explicar-li tot el que està passant. Ningú té dret a fer-te la vida impossible i sembla que està sobrepassant alguns límits. Demana ajuda al teu entorn.
Una abraçada! Esperem que ens tornis a escriure per saber com estàs!
La Laura Centellas