M'estic tornant boja... per ell.
Hola!
Fa dies que busco una solució per a un problema, i una amiga meva em va dir que podria demanar ajuda per aquí.
Resulta, que aquest any, vaig començar el curs en un insti nou, allà vaig conèixer un noi, una mica especial. Té molta personalitat, és molt segur d'ell mateix i la veritat, podria dir moltíssimes coses més.
El problema, és que totes aquestes coses tan especials han fet que em penges d'ell, però el seu comportament en vers a mi m'està fent torna boja:
A classe parla amb mi, però normalment és per fer-me enfadar així amb conya, a vegades, em dona copets o em guixa i sap que jo sempre li torno (sembla que em proboqui), a vegades em mira molt i acabem fent guerra de mirades sense voler, fins que algo o algú ens talla el rollo, i les meves amigues diuen que es nota molt que estem penjats un de l'altre. A mi també em dona la sensació però no ho se segur, perquè a vegades, també em critica del que faig o deixo de fer i a vegades em fa enfadar de veritat perquè les seves bromes és passen de la ralla.
Fa uns dies, que m'estic pensant de obrir-li una conversa seria per poder aclarir que sent ell per mi, però és molt complicat, perquè no estem mai sols i ell sempre està de broma, i no parlem mai per el whatts ni el face. Damà sortim amb els amics, i pensava que l'amillo era un bon moment per dir-li, però tampoc se com...
Després de tot aquest rollo... la pregunta: li he de dir? com ho he de fer? que li he de dir?? ajudaaa!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et dría que si tu sents la necessitat de dir-li ho facis! És una decisió que has de prendre tu valorant els pros i contres del fet de dir-li, per llavors poder assumir els conseqüències siguin les que sigui. Afrontar-nos a aquestes situacions cara a cara també ens fa augmentar la nostra lentía i confiança!! Ara, encara que t'agradi, si algunes de les seves bromes no t'agraden li has de dir, marcant-li límits perquè no es torni a repetir, o a partir d'ignorar aquests comentaris. Una de dues, però si alguna cosa no t'agrada hi has de posar fre ! I com dir-li? doncs si surgeix el moment li pots dir que t'agrada el rotllo que us porteu i que t'ho passes bé amb ell. Pots començar per aquí a veure què et respon. Aquest podria ser un motiu que t'ajudi a treure el tema. Endavant! Eli Aulet