SIUSPLAU URGENT!!
Hola,
Volia comentar la meva situació perque necessito ajuda. Fa mesos vaig estar amb un noi pero la relació no va anar gaire be. Jo me l'estimava de debó i ho vaig passar molt malament, tan que vaig caure en l'anorexia. Els meus horaris dextraescolars van fer que coincidis amb un amic meu (exnovio d'una amiga meva) i vam començar a fer-nos molt ja que ens veiam quasi diariament, al seu cantó em sentia molt feliç i poc a poc vam començar a "tontejar" i vam començar a sortir junts. Jo sé que no es el noi més guapo pero hem fa feliç el problema esque la nostra relació és manté en secret perque es el ex d'una amiga meva i de moment només u saben les íntimes. El meu problema esque tinc por de que me faci mal i tornar a pasar per el infern que vaig pasar (cada cop estic millor) i estic començant a pensar que no funcionara la relacio.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents, però et diría que la por no et pot frenar a noves experiències. A la vida passen moltes coses i en molts moments no ens sentim còmodes o no ens agrada el que passa, però això és natural i passa molts cops que no tot ens vagi vom volem, epr tant el que hem de fer és treure la valentía i no deixar de fer coses per por, tot al contrari, tot i tenir-te hem d'esforçar-nos per ser valents, perquè afrontant la por és la única via per treure'ns-la de sobre. Per altra banda, et recomanaria que potser cal parlar amb l'amiga i dir -li el que està passant. Entenc que costa donar aquestes notícies, però suspenseu les conseqüències de si és millor seguir així o què passaria si se n'enterés per una altra via...Prengueu la decisió, és vostra la responsabilitat i vosaltres haureu d'assumir les conseqüències. I , per últim i molt important!!! Cap cap relñació et pot fer sentir tan malament i molts menys caure en un trastorn alimentari tan sever com és l'anorèxia!! Està a les teves mans aprendre a controlar el teu estat i tractar-te bé i valorar les teves qualitats fent també coses al dia a dia per els que et sentis satisfeta!! la teva felicitat depèn de tu!!! No són els altres i ni molt menys tampoc una parella el responsable de que siguem feliços!!! Així que a esforçar-te a ser feliç, que tots portem la felicitat dins! Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat