COM ARRIBAR A AL PLAER FEN SERVIR LA MASTURBACIÓ FEMENINA?
Sempre que em faig dits "masturbació" no sento plaer, literalment no sento res i nose que fer per aconseguir-lo i hi ha estic cansada. AJUDAA
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per escriure'ns! El més important és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY  algunes usuàries del consultori ens diuen que no poden veure el vídeo, t'adjuntem un article on explica diferents formes d'estimular-se:
;
I sobretot, encara que facis tot el que t'hem comentat anteriorment, si només et masturbes per a conseguir l'orgasme, aquest no aoareixerà. L'orgasme no és l'objectiu de les relacions sexuals, l'objectiu de la masturbació és conèixer-se, descobrir-se, aprendre, etc. Si l'objectiu és arribar a l'orgasme, això ens pot generar pressió i si hi ha pressió, no hi ha plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas