Utilització de lubricants
Bon dia,
Em poso en contacte amb vosaltres per tal de saber com puc escollir un lubricant anal, que no faci mal i que no sigui perjudicial per a la salut. Per altra banda, a quin lloc és millor comprar-ho, a la farmàcia o per internet.
Moltes gràcies,
Salutacions,
Laura Centellas

Hola,
El dolor no l'evita el lubricant, s'ha d'acostumar la zona al contacte i estaria bé fer-ho progressivament.
De lubricants, n'hi ha de tres tipus:
- Lubricants amb base de silicona: són més espessos, resistents i són de major duració.
- Lubricants de base aquosa: són més líquids, i són els més indicats per a utilitzar amb joguines eròtiques específiques per a estimulació anal. Duren menys que els de silicona, per tant, és possible que els hagueu d'aplicar més d'una vegada.
- Lubricants amb base oliosa: no són tan freqüents com els altres dos i els únics que NO es poden utilitzar amb preservatius ja que la seva formulació por deteriorar el làtex.
On comprar-lo, on et sentis més còmode per fer-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas