Tema parella i activitat sexual
Hola fa uns 2 mesos que la meva exparella i jo jo vam deixa la veritat que no estic en un bon moment perque l’atrovo molt a falta i si tinguessim la oportunitat de parlar m’agradaria tornar amb ella, si que es la veritat que estic coneixent altre gent i passen coses i tb tenim sexe pero quan començem a tenir relacions jo amb deixo porta al moment i amb costa molt esta eréctil amb aquella persona quan tinc moltes ganes i aixo amb preocupa a veure si amb podrieu ajuda
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
Amb la teva exparella això no et passava?
Fixa't que és el que passa exactament en el moment que perds l'erecció o quan vols que aquesta es produeixi, però no es dona. En què estàs pensant? Segurament estàs més pendent que l'erecció aparegui o que es mantingui que de gaudir del moment. A vegades quan una persona perd l'erecció quan es masturba o manté relacions sexuals, té por que torni a passar i, per tant, la pròxima vegada que ho torna a intentar està pendent de "no fallar", provocant evidentment que l'erecció no es produeixi o una pèrdua d'erecció un cop s'ha aconseguit.
Estar pendent de l'erecció del penis no et deixa gaudir del plaer que pots estar sentint. Per tant, et recomanem et centris en el plaer, en gaudir, en allò que estàs fent i en les sensacions que et desperta. Si l'erecció es perd, tranquil, no passa res, continueu acariciant-vos i connectant el teu cervell amb allò que t'excita. Veuràs com segurament així tot funciona millor.
Tingues en compte també que estàs en un procés de dol per la ruptura amb la teva exparella i que vols tornar amb ella, i això també pot estar dificultant que gaudeixis de les relacions amb altres persones.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas