I si no m’entra?
Hola la meva consulta és perquè i què he de fer perquè m’entri el penis. He intentat tenir relacions sexuals amb la meva primera parella, i la cosa no va sortir bé ja que no entrava. A més el poc tros que va entrar, em va fer un mal terrible.
Laura Centellas

Hola,
Els motius poden ser diversos. Generalment els nervis propis de les primeres vegades dificulten que la penetració pugui produir-se. Fixa't que els mateixos nervis ens tensen tot el cos i també els genitals, poden produir una disminució de la lubricació vaginal i tot plegat fa que la penetració costi o sigui dolorosa.
A vegades també anem massa ràpid a la penetració, sense donar temps a que el nostre cos (i cap) estigui preparat. Així doncs, t'animem a anar a poc a poc, a guiar a la persona amb la qual estàs compartint aquest moment d'intimitat. No aneu directament a la penetració, comenceu per acariciar-vos tot el cos, fer-vos petons... intenteu primer la penetració amb un dit, sense que faci mal i així serà més fàcil que hi pugui entrar el penis.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas