¿COM ACONSEGUEIXO ARRIBAR AL PLAER FEN LA MASTURBACIÓ FEMENINA?
Hola , tinc un "problema" si esque se li pot anomenar aixi. Veuras totes les vegades que me he fet dits "masturbat" no aconsegueixo arribar a sentir plaer literalment no sento res i hi ha nose que puc fer. 😩😩
Laura Centellas

Hola,
Quan parles de "fer dits" et refereixes a introduir els dits dins de la teva vagina? Moltes persones entenen per masturbació femenina la introducció dels dits dins de la vagina. La zona més erògena de les persones amb vulva està FORA de la vagina. De fet, l'òrgan més sensible i que pot provocar més plaer és el CLÍTORIS, que té una forma arrodonida i només serveix per sentir sensacions agradables i plaents. T'animem a que localitzis les diferents parts dels teus genitals.
Oi que quan portes un tampó o la copa menstrual no la notes? La major sensibilitat la trobaràs fora, al clítoris i als seus voltants. Per tant, si tens ganes d'introduir-te els dits, prova d'acaronar-te el clítoris al mateix temps. Veuràs que així la cosa millora!
T'adjuntem un vídeo realitzat per unes estudiants d'infermeria sobre diferents tècniques de masturbació femenina:
BOJWa8takY&t=9s
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas