SOMNIS EROTICS
Hola, fa un temps em sento molt incomoda. Alhora de dormir, tinc uns somnis que són de sexe però, aquest no es el problema, el problema es que mb la persona que mantinc les relacions sexuals als meus somnis es el meu germà petit i això m'incomoda molt. Perquè em passa?
Laura Centellas

Hola,
No sabem per què passa, no ens dediquem a la interpretació de somnis i si intentéssim interpretar el teu primer de tot et preguntaríem a tu, què significa per tu aquest somni?
No sempre tenen a veure amb l'exitació, l'atracció o el desig de voler que es compleixi el que estem somiant, de fet la majoria dels somnis no ens agradaria que es fessin realitat perquè la majoria de les ocasions, no tenen ni coherència ni sentit. A vegades pot tenir a veure amb l'amor i amb l'estima, amb altres coses que no exactament amb el que està succeint al somni.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas