Tic una duda sobre la meva sexualitat.
Hola. Bona tarda. Porto 2 anys amb aquesta duda.
Ni han vegades que em sento atret per un noi. Però no sé com dir-ho als meus amics. Em dóna por el que hi pensin. El que més m'atabala es que també m'agraden les noies. Però hi ha vegades que en tinc fantasies sexuals amb alguns homes que he visto o per la tele etc... M'agradaria que em resoleu aquesta duda.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per confiar en nosaltres i expressar-nos aquest dubte que fa tant de temps que et ronda pel cap.
En primer lloc, potser senzillament és el que expresses, sents atracció per dones i a vegades també per algun home.
Això no defineix la teva orientació sexual, ja que l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, amb qui establim vincles d'intimitat, compromís i passió. I per a això, algunes persones necessiten viure i experimentar-se en les relacions interpersonals.
Compartir-ho o no, depen de tu, de com de segur et facin sentir els teus amics i amigues. Parlar-ne ajudarà a que tothom pugui viure l'amor de forma més lliure, sense prejudicis. D'altra banda, com encara n'en tenim molts, si tens ganes de compartir-ho, pensa en començar per compartir-ho amb alguna persona que et faci segur, en confiança i que sàpigues que no et jutjarà.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas