Menstruació
Hola fa uns 3-4 anys que tinc la regla, i la tenia molt irregular ara s'ha anat tornant regular però em baixa cada 20 dies més o menys.
Vaig sentir que com que a la menstruació hi ha 2cicles de 14 dies i que lo normal és que baixi amb 28 dies, clar llavors em baixa com una setmana abans i no se si es molta diferència.
Creieu que puc tenir algun problema O algo?
Merci:)
Laura Centellas

Hola,
Si més o menys cada 20 dies et baixa, significa que els teus cicles son més curts que el que marca la bibliografia però això no significa que siguis irregular. Senzillament pot significar que els teus cicles son de 20 dies, igual que hi ha dones que tenen cicles de 35 dies. Es valora que poden ser d'entre 21 a 35 dies i el sagnat pot durar entre 2 y 7 dies.
Per tant, com veus hi ha molts tipus de cicles.
De totes maneres, estaria bé que la llevadora o la ginecòloga puguin anar fent-te el seguiment, per un tema de salut, no perquè el que ens consultes no estigui dins la normalitat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat . Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas