Maneres de masturbar-me
Hola!
Primer vull disculpar-me perquè sé que rebeu un munt de consultes sobre aquest tema i deveu estar fartíssimes.
El que em passa és que em masturbo però no ho puc fer sovint perquè només em dona plaer fer-ho en un lloc concret i en unes circumpstàncies concretes: he d'estar a la meva habitació, al llit, i assegurant-me que no hi ha ningú a casa o si hi ha algú, que no entraran. Això de voler estar 100 % sola és normal, suposo, però el cas és que em costa sentir plaer, només em funciona si estic mooolt relaxada i he d'estar o estirada amb les cames obertes o asseguda de genolls. Si ho faig en una altra postura o en un altre lloc que no sigui el llit de la meva habitació, no sento res. I això em frustra, perquè sé que hi ha gent que és capaç de masturbar-se a gairebé qualsevol lloc, rotllo el lavabo, la dutxa... Jo no puc. A més, intento arribar a l'orgasme i no ho aconsegueixo, crec que només he tingut un orgasme un cop i o va ser molt light o em vaig motivar i no era un orgasme.
Un altre problema que tinc a l'hora de sentir plaer és que no puc fer dits perquè em costa molt trobar-me el forat i si em toco massa el clitoris m'acaba fent mal.
Em podrieu dir maneres de masturbar-me per estar més tranquil·la i sentir més plaer?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per preocupar-te per nosaltres! No estem fartes de contestar-vos, encara que les consultes puguin semblar similars cada persona ho vivim diferent i per aquest motiu responem personalment cadascuna de les consultes. I ho fem encantades! :)
El primer de tot, és important que et coneguis, que sàpigues com són els teus genitals, com és la teva vulva, que tinguis ubicades totes les parts i que puguis explorar-te visualment i a través del tacte.
Una vegada hagis ubicat totes les teves parts i zones, mirant-te amb un mirallet, és important explorar-nos a nivell de tacte. Et deixem un vídeo on veuràs diferents formes d'estimular la vulva:
BOJWa8takY
L'estimulació directe del clítoris a moltes dones els hi pot resultar incòmode, si mires el vídeo veuràs diferents formes d'estimular-lo de forma indirecte.
I pel que fa a l'orgasme, l'orgasme no és l'objectiu, o no ho hauria de ser... l'objectiu hauria de ser, gaudir, conèixer-nos, passar-ho bé, explorar-nos,...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas