Dinar plaer
Hola,
Tinc dubtes de com donar plaer en un noi en plan tocant-lo i tal perquè els cops que me liat ells man tocat a mi i en plan ma agradat però mai arribo jo a tocar-lo a ell perquè no se com fer-ho per vull, i no se com fer-ho.
A si i que crec que només em puc liar amb algú quan estic borratxa perquè si no ho estic sempre que em començo a menjar el cap tipo; i si no ho faig bé o coses tipo això i vull ser capaç de liarme sense anar borratxa.
Algun consell en aquestes dues coses?
Merci pel que feu enserio.
Laura Centellas

Hola,
Pensa que si mai hem fet alguna cosa, és normal tenir dubtes i inseguretats. No t'hauries de fer petita per això ni fer minvar la teva autoestima. Ningú neix ensenyada!
L'alcohol com a inhibidor de la conducta no sol ser una bona solució... tot el contrari, pot convertir-se en un problema. Per tant, et diríem que intentessis modificar això i t'exposessis sense necessitat d'alcohol.
Si et ve de gust fer un pas més amb algun noi, li pots preguntar com li agrada que l'estimulin. Pots començar per acariciar el seu cos per damunt de la roba i veure com et sents i com l'altra persona està. Pots anar preguntant si li agrada, si en vol més, etc. Veuràs que de mica en mica et vas sentint més segura.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas