Masturbació 2
Bon diaa, crec que no em vau entendre quan vaig fer una consula, es aquesta (Bona tarda, tinc dues coses a preguntar.
1. Quines maneres hi ha de senti plaer? Esq jo quan em mastorbo ho faix tocant-me el clitoris, pero em moleta una mica (com que em fa mal) i ns com fer-ho sense que em molesti pq quan em toco altres parts de la vulva no sento plaer o no gaire o al principi si i deixo de sentir en segons. Y m'agradaria probar coses noves o diferents.
2. Quan estic amb el meu novio (soc noia) em cosa molt arribar a l'orgasme (se que no ha de ser l'objectiu del sexe) o em costa molt senti plaer amb ell i realment ns pq, sobretot quan em fa sexe oral o quan em toca al principi sento plaer peri s'acaba molt ràpidi em comença a molestar. Volia saber que fer per que m'agradi més quan m'ho fa ell pq realment em posa que ell ho faci i jo intento comunicarme i explicarli com m'agrada, pero malgrat això ns pq no sento tant de plaer i em fa rabia.
Moltes gracies pel vostre treball. I per la vostra atenció 🥰❤️)
1. La cosa es que quan em toco al clitoris si que sento plaer i arribo a l'orgasme, pero en canvi amb el meu novio no. O quan em toco a una altra part que no sigui el clitoris es quan no sento plaer. Que podria fer? Jo faig servir lubricant, que es com moc.
2. D'altra banda, vaig anar a la ginecóloga fa temps y em va dir que tenia fongs, pero ja m'he tractat i encara em passa tot lo de l'altra consulta. Ja ns que fer. M'agradaria mooolt arribar a l'orgasme o tenir més plaer quan em toca el meu novio o quan em fa sexe oral. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Disculpa si no vàrem entendre correctament la teva consulta.
1. Entenem que la dificultat apareix quan és la teva parella qui et masturba, oi? Primer de tot et diríem que li ensenyessis com ho fas tu. Pensa també que el clítoris té moltes terminacions nervioses i a vegades, quan estem molt excitades, el contacte directe del clítoris pot resultar molest o desagradable. En aquests casos una estimulació pels voltants, no tan directa, pot resultar molt plaent. El que també és molt important és que puguis explicar-li com t'agrada i que el vagis guiant, pel que fa a ritme, intensitat, etc.
2. Sents les mateixes sensacions de quan tenies fongs? Si sospites que encara no està resolt aquest tema, seria important consultar de nou per si cal repetir el tractament o fer-ne un altre de diferent.
Com bé dius, l'orgasme no s'ha de convertir en l'objectiu. Passeu-vos-ho bé, aneu descobrint què us agrada, comuniqueu-vos molt i veureu que així tot és més senzill.
Esperem haver respost els teus dubtes, igualment, seguim a la teva disposició pel que necessitis.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas