sexe oral
Hola,
Fa uns dies que parlo amb un noi de veure’ns per fer alguna cosa, ell sempre em diu que el que vol es fer oral (no ho he fet mai) però em genera força dubtes. Crec que si que em ve de gust ferho pero no sabria com començar ni com portar la situació…. i sobre la protecció… n’hauria d’utilitzar?
Moltes Gracies per l’ajuda i els consells!
Laura Centellas

Hola,
És important que primer de tot et preguntis si tu també ho vols fer. Si tens dubtes o no ho veus clar, no ho has de fer.
Dit això, si no ho has fet mai, és normal no saber com s'ha de fer. Una manera d'aprendre'n és preguntant-li a la persona com li agrada, que sigui qui et guiï i et vagi dient com fer-ho, quin ritme, quina intensitat...
Pel que fa a la transmissió d'ITS, la recomanació seria fer-ho amb un mètode de barrera, com el preservatiu. Com saps, hi ha preservatius de sabors fets expressament per aquesta finalitat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas