Família
Hola sóc un noi que des de petit man atret el rollo gay en plan modo diva i vaig tenir algo amb un noi me gran que yo ueno de 25 i yo al ser molt més peque pos ns em costava i tal ell em va proposar follar i yo pos vaig acceptar primer que yo no sabia si era actiu O passiu em va obligar a fer de passiu i em va obligar a tragar el seu semen ueno i ara yo estic una mica traumat però el fort és que el trio volia fer- lo amb se germana petita que té un mes que yo només i un dia em va dir de fero amb ella i yo vaig dir que no i em va dir pos mira i em va fer veure com es feia a se germana amb el morbo a mi també men va donar i vaig apuntar-me i actualment yo i la germana per molt gay que sembli estem sortint per què el seu germà ella no volia pas estar amb ell i yo tampoc ns es una mica random però ell no abusava de nosaltres però ns ens sentíem com si ho fes i ell ara ens ha dit que té ns quina ets i nosaltres pos no sabem què fer ni on anar
Laura Centellas

Hola,
Parles de que la relació no va ser abusiva però sí ho va ser... ell més gran que vosaltres, bastant més pel que sembla i pel que dius, et va obligar a fer coses que no sabies si volies o no i que no et van fer sentir còmode i va tenir relacions abusives amb la seva germana petita. Això és un abús sexual.
Si no us sentiu segurs, parleu amb alguna persona adulta de referència.
Pel que fa a la infecció de transmissió sexual, el millor i el recomanable seria que anessiu a la llevadora de la tarda jove del vostre CAP o de l'ASSIR. Expliqueu la situació i que us facin proves d'ITS.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas