AMIGA
Hola l'altre dia estava en un lloc liant-me amb la meva millor amiga i els dos ens vam ficar calentissims i vam anar cap a casa de la meva amiga i ens vam començar a liar a l'ascensor, estavem molt calents i només sortir de l'ascensor vam entrar a casa de la meva amiga i vam començar a follar al sofà, després ella volia anar a per un got d'aigua i vam anar a la cuina i també vam follar, vam fer fins i tot un squirt, com estàvem molt calents no vam utilitzar condó i ara a la meva amiga (novia) no li baixa la regla.
Què fem??
Gràcies!!!!
Laura Centellas

Hola,
No sabem quants dies fa d'això que ens expliques i probablement ja no sigui a temps de prendre la pastilla de l'endemà. Aquesta píndola s'ha de prendre com més aviat millor després de la relació sexual de risc. La píndola d'emergència, no s'ha de prendre com a mètode anticonceptiu habitual, sinó en casos en els quals el mètode anticonceptiu ha fallat o si no s'ha utilitzat un mètode anticonceptiu.
Si ja no sou a temps, haureu d'esperar a veure si la menstruació ve en el dia que estava previst, en cas que no, la recomanació seria fer una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas