Por
Hola! Soc una noia de 19 anys i fa uns 4 mesos que estic coneixent un noi un any menor que jo. Jo mai havia estat amb cap altre noi, més enllà d’un simple lio d’un mes. Això em fa sentir confusa, no sé ben bé què sento per ell i fa poc ell em va expressar que m’estimava i que volia anar a mes, a tenir una relació seria. Jo en aquell moment vaig ser incapaç de reaccionar i no vaig saber que dir-li i des de llavors està una mica més raro. Tinc por que es cansi de mi o que deixi d’intentar estar amb mi perquè es pensi que jo no vull res més pero no és que no vulgui, és que no se expressar-li.
Un altre tema que em fa por es el tema sexual. Jo mai havia fer res amb ningu i amb ell ja hem començat a fer alguna cosa, a nivell de tocaments entre els 2. Ha anat super bé, va anr amb molt de tacte, em va cuidar molt i em va respectar en tot moment, preguntant-me si volia que seguis l parar. Però em fa por anar a més i no estar a l’altura, que no li agradi o que faci les coses mal fetes, pero tampoc em veig en cord de dir-li això.
Algun consell?
Laura Centellas

Hola,
Sabem que expressar allò que sentim no sempre és fàcil. Potser pots explicar-li el que et passi igual que ens ho has explicat a nosaltres aquí al consultori. Segur que així pot entendre millor en quin punt estàs i ell té l'oportunitat també d'expressar els seus sentiments. Pensa també que pot passar que aneu a ritmes una mica diferents, però això no ho fa incompatible, simplement és tenir-ho present entre tots dos per saber en quin punt esteu.
Pel que fa a la sexualitat és important que aneu al ritme que necessiteu. Sense presses i poden comunicar-vos en tot moment. Som conscients que això tampoc és fàcil, però és fonamental. Veuràs que un cop en parleu tots dos us quedareu més tranquils.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas