Dubtes sobre el que sento
Bon vespre!
No sé ni per on començar a exposar el meu cas, però la veritat és que porto tota la meva vida esperant a que arribi algú que me la capgiri de dalt a baix i em pugui respondre a aquelles qüestions que m’havia arribat a replantejar sobre els meus sentiments i cap a l’amor.
En tots aquests anys, mai he tingut cap parella, ni de fet sé amb certesa si el que sento cap a un xic que conec, és alguna cosa més del que sento envers a les meves altres amistats o, simplement, sento admiració cap a ell i el meu cap ha decidit autoconvèncer-me de que en sento alguna cosa més.... (Fa com uns 4 anys que em dura aquesta situació).
I en el cas que no sentís res, com podria dedicar-me a conèixer altres xics (o fins i tot xiques) i poder sortir d’aquest estancament? Em sento molt insignificant i insegura cap a la resta del món
Enhorabona per tot el que feu i moltes gràcies cukis!!
Laura Centellas

Hola!
Ai... l'amor romàntic! com ens ha manipuat pensant que les altres persones ens han de sacsejar i que l'enamorament té totes les respostes.... Aquest és un dels mites de l'amor romàntic: que amb parella ho tenim tot.
I no és així.
Si sents interès cap a aquesta persona, intenta apropar-t'hi més, parlar-hi, veure com pensa, com et tracta, com et fa sentir... i si et continua agradant, pots tirar-li alguna indirecta per veure si ell et segueix el joc ;)
A partir d'aquí, segons la seva resposta, podràs veure si continues descobrint aquesta relació amb ell o bé si has de prendre distància i començar a obrir-te a noves persones.
A vegades, quan estem molt centrades en una persona, ens és difícil veure més enllà. Quedem enganxades a la incertesa de saber si li agradem o no... i no fem cap tipus de moviment per comprovar-ho.
Pel que expliques, sembla que tu ja necessites que hi hagi cert moviment, així que... ara toca fer el pas i comprovar-ho!
Nosaltres seguim aquí! Escriu-nos per saber com ha anat ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas