Somni
Hola Adolescents,
Ja sé que sóc encara inmadura per tenir clar el que vull ser de gran però jo ja ho tinc clar. M'agradaria ser una actriu famosa de cinema, el problema és que no només de Catalunya ni d'Espanya, si no que m'agradaria ser-ho internacionalment. De moment només he fet un anunci publicitari i res més ja que no trobo llocs on poder mirar càstings. Una altre cosa és que m'agradaria dedicar-m'hi però tinc por de no ser bona actuant, o no guanyar-me la vida amb aixó... També ara he començat a mirar una serie: Gossip Girl, i resulta que estic obsessionada amb l'actriu que actua com la Lily, i no puc parar de pensar que ojalà la meva vida fos així i coses d'aquestes.
Què puc fer? Em podrieu recomenar alguna pàgina web per mirar alguns càstings si us plau? Creieu que és només un somni o que pot ser realitat?
Laura Centellas

Hola!
És fantàstic tenir somnis!!! Endavant!! tens tot el nostre suport per buscar tot allò que t'apropi al que tu somnies.
Des d'aquí et recomanem que, si vols dedicar-te a l'actuació, potser et podries apuntar a l'Institut del teatre, o en alguna companyia de teatre amateur per poder practicar i guanyar seguretat dalt de l'escenari.
A més, segurament des de l'Institut del teatre o alguna altra acadèmia et poden arribar més anuncis de càstings o conèixer persones de l'ambient teatral que et podrien ajudar.
Et deixem l'enllaç per tal que hi facis una ullada ;)
El que estem segures és que els somnis no venen sols, sinó que els hem de lluitar i provocar (i a vegades es compleixen i d'altres no com esperàvem...).
Una abraçada!!
La Laura Centellas