Fatal
Hola bones soc un noi que va a 4rt de la Eso i fa fútbol sala. Últimament i molt sovint m'estic esforçant molt en general per millorar en mi mateix pero per mes que m'esforço no hem surt res be i no entenc perque. Nomes tinc ganes de rendirme perque no hem surt res be. Que hauria de fer?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!!
A vegades sentim que la "vida" se'ns desmunta i no hi podem fer res, oi? Com si intentessim constament posar pegats i arreglar-ho, però sense resultats satisfactoris. I pot arribar a ser molt frustrant.
Així que ara canviarem d'estratègia: ens posarem objectius molt i molt petits. Micro-objectius.
Per exemple a l'institut:
Canvia: "Estudiaré cada dia 2h"
Per: "A cada classe prendré apunts. (és fàcil de realitzar-la i ja ets allà)."
A futbol sala:
Canvia: "He de millorar i fer més gols."
Per:  "A cada entrenament practicaré un aspecte tècnic (la passada, la defensa, aquell moviment de cames...)"
Molt i molt petits. Primer això.
Si et sembla, fas la teva llista i si la vols compartir amb nosaltres et podem donar la nostra opinió i comencem a treballar!
Una abraçada!
La Laura Centellas