cacao
Vaig conéixer un noi. Només havia de ser un rollu d’una nit però vam estar uns mesos quedant i amb la tonteria vam acabar quedant cada cap de setmana. Tot i que no tenia gaire bona fama en quant a relacions, no vaic fer cas al que em deien i seguia quedant amb ell, ja que a mi em tratava molt bé i em feia sentir super agust. De fet ha estat el primer noi amb qui m’he sentit cómode de veritat.
Així i tot, encara que ens veiessim tan sovint, fessim plans i parlessim cada dia, mai vam arribar a tenir la conversa de que erem exactament. La cosa és que em vaic enterar que s’havia enrotllat amb altres mentre estava amb mi, així que li vaic dir que no volia seguir quedant amb ell. Ara estic en contacto 0 i m’està matant per dins perquè l’enyoro molt. Les meves amigues diven que es va portar malament però a mi em sembla que en el fons no va fer res dolent.
A més crec que ara va amb un altre noia, i ns si amb aquesta haurà volgut tancer o no… i a mi això em fa molt mal.
Necessito tips per olvidarlo, estic farta que em desconcentri de la uni.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Quins missatges tan ambivalents que has rebut, no? Per una banda et senties còmode i confiada en la relació que teníeu i, per altra banda, quan has sabut que havia estat amb altres persones, has sentit que es trencava el "pacte" que teníeu.
Per això és tan important que cada parella, cada relació es defineixi. No per posar pressió o per "tenir la conversa", sinó per saber on són els límits i que cadascú esculli si els vol trencar o no.
Ententem que tu t'has sentit molt enganyada i que prefereixes posar distància, així que el primer "tip" és:
- VOLER oblidar-lo/passar pàgina. És a dir, prendre la decisió de manera conscient i volguda. Tu el vols oblidar?
Si la resposta és que sí, t'avisem que cal que passis per diferents moments: de dolor, de nostàlgia, de pena, de ràbia, d'ambivalència, de tristesa, de incredulitat, de gratitud, d'alleujament...
Deixa que passin totes les emocions. Deixa que apareguin i escolta-les. És important que el procés de dol sigui viscut.
Finalment, també et direm que si la ruptura és molt recent, és molt difícil que puguis estar concentrada al 100% a la uni, però mica en mica veuràs que passaràs estones on no hi hauràs pensat, on hauràs somrigut i on hauràs estat bé. I cada vegada seran més llargues i més freqüents. Però mica en mica.
Una abraçada!
La Laura Centellas