Autoestima
Últimament tinc la sensació de que tot ho faig malament: que soc patètica, que mai no seré tan com la resta de les meves amigues, que la meva roba fa fàstic, que les meves amigues pensen que dono vergonya... SOn coses que no puc parar de pensar, a la mínima ja penso que ho estic fent fatal i que soc horrible.
A més, m'està començant a agradar algú i es porta amb gent molt més popular que jo (guapes, es vesteixen bé, etc), i es com que mai no seré prou com per agradar-li, que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Que malament que et parles a tu mateix, no?
Amb el que ens has enviat, sembla que no guardes cap tipus d'amabilitat per tu mateixa i és molt difícil estar bé si constantment et vas criticant i no hi ha ni una mica de compassió cap a tu mateixa.
Segurament hauries de fer un treball molt intens sobre autoestima i potser amb ajuda professional. Però des d'aquí t'animem a fer 3 coses:
- Parlar-te de manera amable.
- Intentar apropar-te a aquesta persona i comprovar si encara et continua agradant un cop hi hagis parlat.
- Buscar sempre 1 peça de roba/accessori que portis que t'agradi. Sempre n'hi ha un (encara que sigui la goma de cabell)
L'autoestima és una feina de mica en mica... Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas