Com saber si li agrado a un noi
Bona tarda.
Sóc una noia de 14 anys. Ja fa uns dies, des que hem començat el curs i ens han canviat les classes, que m'està començant a agradat un noi que seu al meu costat. El tema és que em va que a ell al curs passat, cap al juny, li havia agradat una altra noia, i no havien sortit perquè no s'hi havien sentit preparats. El tema és que el noi encara es parla amb aquesta noia i no sé si encara s'agraden o ja no. A més, ell té moltes amigues molt més guapes i populars que jo, i no se si amb alguna són més que això.
A més, fa uns dies em va obrir un noi per insta i em va dir hola i el vaig trobar forca guapo i tal però ja ha dit res més, des de fa dos dies. No ho sé, estic confusa i no sé què fer
Laura Centellas

Hola,
A vegades pot resultar complicat saber si li agradem a una persona o no. El que és important és no tenir pressa i anar veient els indicis que et puguin fer pensar que aquest company de classe pugui estar sentint alguna cosa per tu.
Començar una relació des de l'amistat, és sempre un bon començament. Interessa't per ell, per les coses que li agraden... comparteix les teves aficions, mostra't tal com ets, ja que aquesta és la millor carta de presentació. Intenta no comparar-te amb altres persones, tu ets com ets i ets fantàstica així!
Pel que fa al noi d'instagram que et va saludar i ja no ha dit res més, pensa que amb el silenci també està comunicant moltes coses.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas