No puc més
Hola. Ja es que no puc més, NO em passa res i el passa tot alhora. Com se n’hi diu d’això?
No vull morir fent-me mal però si moris tmp passaria res. Com diu la frase no vull morir peor tampoc viure. No puc ni vull anar a un psicòleg per temes personals. Ajuda siusplau.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Som aquí pel que necessites. Què necessites?
A vegades la vida ens pesa, se'ns fa feixuga i costa imaginar-nos que més endavant estarem millor. És una sensació que ens esgota i que ens deixa sense energia vital...
No sabem quina dificultat tens amb el psicòleg i respectem la teva decisió. Només ens agradaria dir-te que, de psicòlegs/gues n'hi ha molts! i això ens permet anar veient amb qui ens sentim més a gust i més còmodes per obrir el nostre cor i la nostra ment.
No és fàcil confiar en algú que no coneixem de res i a vegades necessitem un temps per establir-hi un vincle i deixar-nos anar...
L'ajuda professional és quelcom a tenir en compte, però, tot i així, busca persones adultes del teu voltant amb qui puguis parlar i desfogar-te. Necessites treure i expressar aquest dolor, deixar que mica en mica es vagi fent menys intens....
Nosaltres seguim aquí pel que necessitis. Sempre.
Una abraçada!
La Laura Centellas