És normal...?
Hola!
El cas és que hi ha un noi a la meva classe que està sempre lligant amb totes les noies, les abraça i només per que li deixin un boli o un tipex diu "te amo" i coses per l'estil.
És un imbècil, però la veritat és que me n'he penjat bastant (no és culpa meva, són les maleïdes hormones, que no tenen criteri).
L'altre dia estava fent una enquesta a tota la classe sobre si eren més de Lego o de Playmobil. Jo vaig respondre Playmobil, llavors ell es va posar super content i va començar a fer-me petons al cap. Clar, a mi em va encantar, però després li vaig estar donant voltes i vaig pensar "i si jo no hagués volgut, què hagués passat?" i em vaig plantejar si aquesta situació i altres que hagin viscut noies amb ell són normals o és abús.
M'ho podríeu aclarir?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Que interessant la teva pregunta!! Perquè estem convençudes que hi ha moltes persones que no s'ho han ni plantejat.
El teu cos és teu. I això implica que les accions que una altra persona fa sobre el teu cos sense el teu consentiment són abusos físics. Encara que sigui dins un context de "broma" o de "eufòria". Si tu no vols és, com a mínim, un abús físic.
Per tant, si tu no et vas sentir del tot còmode amb la situació o si més endavant hi has donat voltes i no t'ha agradat, fes-li saber. T'ajudarà poder-hi posar paraules.
Una abraçada!
La Laura Centellas