Masturbació
Bona tarda, tinc dues coses a preguntar.
1. Quines maneres hi ha de senti plaer? Esq jo quan em mastorbo ho faix tocant-me el clitoris, pero em moleta una mica (com que em fa mal) i ns com fer-ho sense que em molesti pq quan em toco altres parts de la vulva no sento plaer o no gaire o al principi si i deixo de sentir en segons. Y m'agradaria probar coses noves o diferents.
2. Quan estic amb el meu novio (soc noia) em cosa molt arribar a l'orgasme (se que no ha de ser l'objectiu del sexe) o em costa molt senti plaer amb ell i realment ns pq, sobretot quan em fa sexe oral o quan em toca al principi sento plaer peri s'acaba molt ràpidi em comença a molestar. Volia saber que fer per que m'agradi més quan m'ho fa ell pq realment em posa que ell ho faci i jo intento comunicarme i explicarli com m'agrada, pero malgrat això ns pq no sento tant de plaer i em fa rabia.
Moltes gracies pel vostre treball. I per la vostra atenció 🥰❤️
Laura Centellas

Hola,
Possiblement estigui tot relacionat, fixa't que tant quan et toca la teva parella com quan t'estimules tu, la sensació és que "s'acaba" molt ràpid o que molesta.
Potser estaria bé que la llevadora o la ginecòloga de l'ASIR o de la tarda jove del CAP de la teva zona puguin fer-te una revisió una vegada els hi hagis explicat el que et passa.
No sabem si prens anticoncepció hormonal o no, si la pell de la zona de la vulva està irritada o seca,.. ens falta molta informació, però una cosa que potser ajudaria a sentir de forma diferent podria ser estimular-te amb algun tipus de lubricant de base aquosa.
Demana hora i prova amb el lubricant de base aquosa, a veure com va ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas